Když se řekne Slevomat. SOUTĚŽ

13.05.2018 21:54

Svíčka bez knotu, deset kilo kapusty za cenu pěti, zájezd bez zpáteční letenky, jóga, na kterou nedorazí instruktor. Tak takhle rozhodně slevové portály nefungují. Tedy aspoň ne ty, na které koukám já. Slevy jsou náš národní sport a já jsem pyšná, když vyhrabu nějakou nezapomenutelnou. Zároveň jsem mistr Evropy v promrhávání voucherů. Znáte to, nabídka roku, něco jako rohlík za dvacetník v pražském Kauflandu, na který jezdí regimenty seniorů od Meziříčí po Cheb, to tam nesmím nechat ležet. S kamarádkou jsme kupovaly cvičení na druhém konci Prahy, kdesi v oblasti nazývané Letňany, kam byl samotný výjezd daleko náročnější než pak hodinka ásan a my si musely na cestu smažit řízky, nebo braly tři pizzy za cenu dvou (pro dva), i když jsme v životě nesnědly ani jednu (a to nepočítám ani ty vyhozené odkousané okraje). A když jsem pak na konci roku sečetla ztráty, nálezy nových sportovišť a restaurací rozhodně nepřevažovaly. Takže tajně doufám, že jste na tom líp, což rozhodně musíte, protože já mám přece to první místo, haha. Konec smutné, úvodní části.

 

Tou veselejší je, že slevové portály - buďme konkrétní, mluvím o Slevomatu, se tak nějak přirozeně z prodejce voucherů proměnily také v místo, kam si chodíme i pro inspiraci. Kde se objevil nový hotel? Kam jet na dovču? Kam vyrazit s dětmi? A co si o tom myslí ostatní? Právě na slevomatím blogu se to dá vysledovat s přehledem (a nemusíte umět ani anglicky jako na Tripadvisoru).Svíčka bez knotu, deset kilo kapusty za cenu pěti, zájezd bez zpáteční letenky, jóga, na kterou nedorazí instruktor. Tak takhle rozhodně slevové portály nefungují. Tedy aspoň ne ty, na které koukám já. Slevy jsou náš národní sport a já jsem pyšná, když vyhrabu nějakou nezapomenutelnou. Zároveň jsem mistr Evropy v promrhávání voucherů. Znáte to, nabídka roku, něco jako rohlík za dvacetník v pražském Kauflandu, na který jezdí regimenty seniorů od Meziříčí po Cheb, to tam nesmím nechat ležet. S kamarádkou jsme kupovaly cvičení na druhém konci Prahy, kdesi v oblasti nazývané Letňany, kam byl samotný výjezd daleko náročnější než pak hodinka ásan a my si musely na cestu smažit řízky, nebo braly tři pizzy za cenu dvou (pro dva), i když jsme v životě nesnědly ani jednu (a to nepočítám ani ty vyhozené odkousané okraje). A když jsem pak na konci roku sečetla ztráty, nálezy nových sportovišť a restaurací rozhodně nepřevažovaly. Takže tajně doufám, že jste na tom líp, což rozhodně musíte, protože já mám přece to první místo, haha. Konec smutné, úvodní části.

Svíčka bez knotu, deset kilo kapusty za cenu pěti, zájezd bez zpáteční letenky, jóga, na kterou nedorazí instruktor. Tak takhle rozhodně slevové portály nefungují. Tedy aspoň ne ty, na které koukám já. Slevy jsou náš národní sport a já jsem pyšná, když vyhrabu nějakou nezapomenutelnou. Zároveň jsem mistr Evropy v promrhávání voucherů. Znáte to, nabídka roku, něco jako rohlík za dvacetník v pražském Kauflandu, na který jezdí regimenty seniorů od Meziříčí po Cheb, to tam nesmím nechat ležet. S kamarádkou jsme kupovaly cvičení na druhém konci Prahy, kdesi v oblasti nazývané Letňany, kam byl samotný výjezd daleko náročnější než pak hodinka ásan a my si musely na cestu smažit řízky, nebo braly tři pizzy za cenu dvou (pro dva), i když jsme v životě nesnědly ani jednu (a to nepočítám ani ty vyhozené odkousané okraje). A když jsem pak na konci roku sečetla ztráty, nálezy nových sportovišť a restaurací rozhodně nepřevažovaly. Takže tajně doufám, že jste na tom líp, což rozhodně musíte, protože já mám přece to první místo, haha. Konec smutné, úvodní části.
 
Tou veselejší je, že slevové portály - buďme konkrétní, mluvím o Slevomatu, se tak nějak přirozeně z prodejce voucherů proměnily také v místo, kam si chodíme i pro inspiraci. Kde se objevil nový hotel? Kam jet na dovču? Kam vyrazit s dětmi? A co si o tom myslí ostatní? Právě na slevomatím blogu se to dá vysledovat s přehledem (a nemusíte umět ani anglicky jako na Tripadvisoru).
 
Užitečný odkaz na slevomatí blog máte zde.
 
A když už jsme u výčtu pozitiv, tak zlatý bludišťák je u dovolených za výběr termínů s rezervací, kde nemusíte nic řešit s recepcí, ale jednoduše si svůj termín vyberete on-line. 
 
Dneska ráno se Stelli probudila a rovnou prohlásila, že už ví, co budeme dělat: Pojedeme na dovolenou. Tak trochu neskromně podotkla cosi o Dubaji a už by frčela na letiště. No, jindy tu dovolenou vybíráme zdlouhavěji, pátráme po hotelu, kde dětský bazén nebude znamenat metru v průměru a metr hloubky, protože moje představy jsou značně odlišné.
 
Takže kdyby existovalo espresso s příchutí inspirace, srkala bych ho přímo labužnicky. Jestli vám někdy víčka padají únavou, a děti výjimečně už stojí s batůžky ve dveřích, a vy pořád nevíte kam vyrazit, tak už se melou zrnka, už to tady voní, a vaše inspirativní presso servírují (nejen) Mamablogerky a ambasadorky z celé republiky TADY
 
Tam si vypijete denní dávku inspirace, ať už jste rodič unavený nebo plný energie, pro děti gaučové i sporťáky! 
 
Mimochodem, já se s chutí do testování zapojila taky a vyrazila jsem na dvě divadla, a tak si můžete články přečíst:
 
Za sebe doporučuji právě černé divadlo na motivy Alenky v říši divů. Možná si řeknete, že to ještě není pro úplné tříleťáky, ale za nás můžu říct, že právě naopak - to, že se v představení nemluví, Stellinku naopak nerušilo od výpravy. 
Slevomat vám ale v tomhle pomůže, protože můžete zážitky filtrovat podle věku. 
 
Takže já zase začínám střádat inspiraci a vouchery, abych je tentokrát v pravý čas použila. To si dávám jako předsevzetí ke Dni matek.
 
A jestli máte předsevzetí stejné, můžete mít první voucher v šuplíku.
 

Pojďme si zahrát o Slevomatí dárky:

 
1.cena - 1x vstupné pro rodinu + 2 děti na Farmapark Soběhrdy
(Mimochodem, naši předloňskou zkušenost s Farmaparkem Soběhrdy prozkoumejte tady
 
 
 
 

Jak soutěžit? Co musíte udělat?

1. Být fanouškem mého Facebooku.
2. Lajknout soutěžní příspěvek.
3. Dokončete jakkoliv komentář: Když se řekne Slevomat...
Komentář můžete dokončit v komentáři pod článkem (nezapomeňte v tomto případě připsat mail) nebo pak na Facebooku. 
Vůbec nezáleží na tom, jestli budete vtipní, dopíšete zážitek, zmíníte váš poslední nákup nebo napíšete, že prostě jen fandíte novým recenzím ambasadorek a mama blogerek. 
 

Tou veselejší je, že slevové portály - buďme konkrétní, mluvím o Slevomatu, se tak nějak přirozeně z prodejce voucherů proměnily také v místo, kam si chodíme i pro inspiraci. Kde se objevil nový hotel? Kam jet na dovču? Kam vyrazit s dětmi? A co si o tom myslí ostatní? Právě na slevomatím blogu se to dá vysledovat s přehledem (a nemusíte umět ani anglicky jako na Tripadvisoru).Svíčka bez knotu, deset kilo kapusty za cenu pěti, zájezd bez zpáteční letenky, jóga, na kterou nedorazí instruktor. Tak takhle rozhodně slevové portály nefungují. Tedy aspoň ne ty, na které koukám já. Slevy jsou náš národní sport a já jsem pyšná, když vyhrabu nějakou nezapomenutelnou. Zároveň jsem mistr Evropy v promrhávání voucherů. Znáte to, nabídka roku, něco jako rohlík za dvacetník v pražském Kauflandu, na který jezdí regimenty seniorů od Meziříčí po Cheb, to tam nesmím nechat ležet. S kamarádkou jsme kupovaly cvičení na druhém konci Prahy, kdesi v oblasti nazývané Letňany, kam byl samotný výjezd daleko náročnější než pak hodinka ásan a my si musely na cestu smažit řízky, nebo braly tři pizzy za cenu dvou (pro dva), i když jsme v životě nesnědly ani jednu (a to nepočítám ani ty vyhozené odkousané okraje). A když jsem pak na konci roku sečetla ztráty, nálezy nových sportovišť a restaurací rozhodně nepřevažovaly. Takže tajně doufám, že jste na tom líp, což rozhodně musíte, protože já mám přece to první místo, haha. Konec smutné, úvodní části.

 
Tou veselejší je, že slevové portály - buďme konkrétní, mluvím o Slevomatu, se tak nějak přirozeně z prodejce voucherů proměnily také v místo, kam si chodíme i pro inspiraci. Kde se objevil nový hotel? Kam jet na dovču? Kam vyrazit s dětmi? A co si o tom myslí ostatní? Právě na slevomatím blogu se to dá vysledovat s přehledem (a nemusíte umět ani anglicky jako na Tripadvisoru).

SOUTĚŽ: Když se řekne Slevomat

Když se řekne Slevomat

Daniela Knoflíčková 17.05.2018
tak si připadám ve stádiu šílenství, protože mám pocit, že všechno musím mýt.

Hodinky

Hanka Šefčíková 16.05.2018
Když se řekne slevomat vzpomenu si na první objednanou věc. Bílé sportovní hodinky. Mám je do dnes. A fungují. Je to už spousta let. Takže za mě je to dobrá věc.

Re: Hodinky

Michaela 30.05.2018
Doufám, že výlet na Farmapark Soběhrdy potěší! Poprosím o e-mail na michaela@babybistro.cz a já pošlu voucher. Fanfáry k bezva výhře pro celou rodinku!

Když

Vendula Křepelková 16.05.2018
se řekne Slevomat, tak si představím chvilku, kdy jsem ho poprvé viděla a křičela jsem nadšením, že všecky slevy musím mít.
vendula.krepelkova@seznam.cz

...

Vera 14.05.2018
nechci soutezit. ale jste vtipna.

jarka.gecova@centrum.cz

Jarka 14.05.2018
Kdyz se rekne Slevomat, tak si vybavim uplne vsechny slevove portaly. To je synonymum pro ne.

Přidat nový příspěvek