Proč nemají matky milníkové kartičky?

08.03.2018 21:17

Znáte milníkové kartičky? Designové kartičky, které položíte k děťátku, abyste tak snadno zachytili, že je mu právě rok (nač se patlat s dortem), že se narodilo (musí to vědět celý instagram), že právě sedí na ročníku (poděkuje vám zhruba za 18 let, že to věděli všichni)… jsou už prakticky nutnou položkou do seznamu výbavičky. Můžete si je koupit dokonce i na Feedo.cz.

Ale proč vlastně ještě nejsou milníkové kartičky pro matky? Úplně je vidím. Matka, kruhy pod očima (zamaskované nejnovějším trendy korektorem, haha), tričko (s velmi decentní skvrnou od jogurtu, která vypadá jako nový vzor Karla Lagerfelda), a kartička s tímhle nápisem:

První den, kdy jsem sundala kojící podprsenku

Snědla jsem půl sklenice Nutelly a vůbec se nestydím

Ostříhala jsem si nehty a vyfénovala vlasy. Bez přerušení

Zase v práci, konečně si odpočinu

Propustili mě z porodnice, a co mám jako teď dělat?

Zpátky ve svých předtěhotenských džínách

Vypila jsem si horké kafe

První noc bez kojení

První noc od porodu mimo domov. Bez dítěte

Zpátky na své původní váze po………. (místo na doplnění počtu měsíců)

Dneska jsem nemusela ani jednou přebalovat

Jdu k zubaři bez babydoprovodu

Stihla jsem film od osmi. Tomu říkám prime time

Vážně s ním budu jezdit na dovolenou ještě 18 let?

Poprvé na zahrádce na dvojce Merlotu

 
Tak co, koho napadá nějaká další?
Zdraví Míša

Diskusní téma: Proč nemají matky milníkové kartičky?

Po porodu

Blanka Voplatkova 09.03.2018
Ja si vzdycky rikala, ze bysem tam chtela mit napis: Tak prave zacal zivot i me. A dala bych si to k fotografii tesne po porodu.

pobavilo

Divozenka_jana 08.03.2018
pobavilo

Přidat nový příspěvek