Malé-velké tvořící radosti

09.08.2016 21:53

Poslední deštivé dny mě navedly na článek, který vám prozradí, jak doma tvoříme. Vůbec bych nečekala, že bude Mimie v necelých dvou letech tak ráda kreslit.

Aby měla všechny svoje pastelky pěkně pohromadě, pořídila jsem jí penál s Minnie, kterou miluje. Nevěřila bych, že se zabaví i tím, že bude zastrkávat do oček (úchytek) jednotlivé tužky a pastelky. Vlastně tím procvičuje jemnou motoriku. Líbí se mi, že jsou tužky trojhrané, takže se jí dobře drží. Uvnitř jsou i tužky, guma, rozvrh hodin a pravítko. Penál je od Samsonite z edice Disney (k dostání na Veturo.cz).

Další tužky, které u nás doma letí, se mi podařilo zachytit ještě pěkně ořezané. Jsou od Stabilo a opět se skvěle drží v ruce díky své trojhranosti. Že bych se konečně vrhla na antistresové omalovánky? Zatím s nimi pěkně krouží Mimie a šnek, kterého namalovala, připomíná spíš slizovou stopu, kterou po sobě ten reálný zanechává (ale já se tomu vůbec nesměju, hihi). Od stejné značky mám teď zvýrazňovače, které jsou unikátní v tom, že v noci svítí. Ne ty zvýrazněné barvy, ale detaily na jejich obalech. Vypadají skvěle a můj diář září barvami. Mimie by si s nimi ráda barvila taky, ale to pak znamená růžovou na myčce, zelenou na topení, oranžovou na troubě… Takže ty jsou moje a moje, ha. Mrkněte na https://www.stabilo.com/cz, překvapilo mě, jakou mají novinku - pastelku, voskovku a vodovku v jednom.

Ještě jsem vám chtěla ukázat, jak modelujeme, ale když jsem se snažila zachytit naše hrůzy jako modré prasátko ve tvaru přejeté stonožky, oranžový nočník, který vypadá jako abstraktní vázička mladého umělce, pochopila jsem, že bych vás mohla od blogu pěkně odradit.

V rámci dalších podvečerů ve znamení Kozlíka Šikuly jsem koupila razítka od Tiger. Mimie si zamilovala otiskávání na papír, já jsem o něco méně nadšená úklidem. Nicméně dvě mouchy jednou ranou zabity - zabavené dítě, které se navíc učí houby, list, mrkvička... Samé užitečné věci. A navíc když ještě začmárá to, co obtiskla, mám asi tak tři minuty na vypití kafe. Dolce Vita!

Kutilky Míša a Mimie