Vyzkoušeno! Všechny kosmetické výrobky od HiPP

12.06.2016 21:29

1. díl malého baby-beauty týdne, který se věnuje péči o dětskou krásu, se mrkneme do detailu na kosmetiku HiPP. A to na (skoro) všechny přípravky, které jsou v nabídce.

Naše zkušenosti s kosmetikou HiPP - otestováno

Naše rodina má mnoho nových členů. Skoro všichni bydlí v koupelně a mají jemný charakter i stejné příjmení - HiPP. Kdo dostane rodinný pečetní prsten a koho adoptujeme natrvalo?

Pihy, mateřské znaménko na paži, záliba v basketu nebo malé nohy. Každá rodina má specifikum, které se nese s každým jejím členem. A s kosmetickou rodinou HiPP je to jemnost. A to ve všech ohledech. Nevtíravá vůně, pohodlné roztírání i šetrné složení. Pojďme se podívat na zoubek každému členovi klanu.

Když jsem ještě byla těhotná, vždycky jsem měla naprosto konkrétní představu, jakáže je ta "vůně miminka". Znáte ten záblesk, když si na něco nenadále vzpomenete? Tak přesně to se mi stalo, když jsem ucítila vůni pleťového krému HiPP. Takhle!!! voní miminko. Teď už i to moje odrostlejší. Co mi ale nebudete možná věřit, tak je to, že se Mimie díky krému HiPP ztratil z tváře atopický ekzém. Měla na pravé tváři jedno ložisko už pěkně dlouho, tak jsem měla trochu strach, co s tím nový krém udělá. Jenže on ho úplně vyzmizíkoval! Hurááá! A to jsem vyzkoušela už ledacos. Pssst, neříkejte Mimie, že její krém používám s chutí na ruce. Tenhle krém by mohla být maminka celého klanu!

Zaujal mě už název výrobku: Koupel na dobrou noc. Tohle je další prima nápad pro všechny maminky nespavců, které zkouší všechny vychytávky. Koupel má moc příjemnou vůni - a právě voňavá složka je tím, co má dítě před spaním zklidnit a uspat. Jde o výtažek ze santalového dřeva. Jestli váš muž nemá rád vaše převoněné pěny do koupele a přesto by si rád napustil vanu, tahle pěna by mu mohla vyhovovat taky. Pěnu ve vodě potřebujete pořádně prohnat sprchou, aby zapěnila. Bublinky nejsou výrazné, spíš menší a nad vodou se neudrží dlouho. Koupel myje, ačkoliv neobsahuje mýdlo, a nedráždí oči, což velmi oceňuju, protože Mimie někdy ze své vodní akrobacie mývá rudé "angoráky". A to druhé, trochu intimnější. Někdy v rámci hry s kelímky polyká vodu plnými doušky, což se na jejím zažívacím traktu projevilo značně pročišťujícím efektem, po téhle koupeli se to rozhodně nestalo.

Další pěna do koupele od značky HiPP je o trochu pěnivější, obzvlášť pokud ji stříknete přímo pod kohoutek. Přesto zůstávají bublinky pořád dětsky jemné. Mimie si s nimi ráda dělá medvědí kožíšek, no a někdy i medvědí kašičku... Stále žádné následky. Vůně je konzistentní s celou řadou (výjimkou je právě koupel na dobrou noc), takže se nebudou vůně přebíjet, z čehož mi někdy bývá ve vyhřáté koupelně prosycené vlhkosti nevolno.

Proč kosmetika HiPP?

  • Hodí se i pro citlivou pokožku
  • Bez parafínového oleje, vyvinuto s cílem minimalizovat riziko vzniku alergií
  • Jemná vůně bez parfémů, bez éterických olejů, bez silikonových olejů
  • Bez složek živočišného původu, bez parabenů, bez silikonových olejů, bez pšeničné bílkoviny

Kosmetiku Hipp koupíte třeba na Feedo.cz, kde si momentálně užijete i v akci - k nákupu rozdávají opalovací krém a stínítko do auta HiPP.

HiPP krém v kovové kulaté krabičce je aspirant na rodinný klenot. Myslím, že chce trochu konkurovat modré Nivee, a taky myslím, že se mu to daří. Kompaktní balení jsem si vzala do cestovní tašky, kterou mám pořád v autě. Je totiž ideální na příležitostné namazání vysušených míst, promaštění dlaní nebo třeba tváří. Prostě perfektní na menší plochy. Na větší plochy nebo pravidelné mazání celého těla bych doporučila jeho bratrance. Ze stejného klanu, ale s jinou konzistencí a ve větším obale. Děti potěší, že jsou na krabičkách rozdílné obrázky. My máme krtka.

Seznamte se. Pleťové mléko, extra jemné, extra pohodlně roztíratelné. Kůže je po něm opravdu příjemně vyživená, takže se s ním s chutí máznu i já. Na spotřebě to vidět nebude, je to tak velké balení, že ho i ve dvou budeme spotřebovávat snad rok. Možná voní až příliš intenzivně… Obsahuje navíc mandlový olej.

Sprchový gel od HiPP je gel v pravém slova smyslu, připomíná až trošku tekuté želé. Zamilují si ho všichni milovníci houbiček a žínek. Právě s nimi vytvoří příjemnou jemnou pěnu. Když ho natíráte jen tak na tělo, zůstane po něm vrstvička, kterou je potřeba důkladně spláchnout, ideálně sprchou. Je skvělý na vlasy, kde se rozpění jako vlna v příboji. Použila jsem ho i já a vůbec jsem je neměla zelektrizované, jak se mi někdy u dětských šamponů stává.

Jeho sprchový brácha se od něj liší vzhledem, jsou na něm lachtani, tedy přesně tahák na dítě, které má za idola Jožina z bažin a ne čistou Šmoulinku. Ve vlastnostech je totožný.

Jestli však o něco vypukne v koupelně rvačka, bude to o kachničku. Dostávám se teď s Mimie do pravidelného umývacího dilema. Mám ji schovat, aby na sebe nelila litry pěny, a byla zklamaná, nebo riskovat, že ji pěna poleze i ušima? Protože s touhle pěnou je k neudržení. Musím ji mýt mnohokrát a pořád nemá dost, takže z vany pravidelně odcházíme s brekem, když je "gaga" schovaná. Vsadím se, že kachnička, které leze z tlamičky pěna, obsadí i vaši koupelnu napořád.

Proč mi někdo neřekl dřív, že existují ubrousky HiPP? Přesně takové jsem totiž hledala. Vlhčené tak akorát, tedy žádná odkapávající tekutina nebo naopak sušina, přiměřeně velké i voňavé, prostě značka ideál. I s bonusem v podobě dobré ceny nebo lepícího přebalu, který se při třetím trhnutí neodloupne navždy. Tohle je můj nový partner, do kterého jsem zamilovaná!

Malá vsuvka na závěr: Znám spoustu maminek, které výrobky HiPP milují. Používají příkrmy, sušenky, ovocné tyčinky, mléka, kaše, ale když se jich zeptáte na kosmetiku HiPP, trochu zapátrají v paměti. Ne, tu jsme nezkoušeli. A vlastně ani neví proč. To byl ten důvod, proč jsem se rozhodla tenhle vjem rozpustit v mýdlové vodě a ukázat jim, že Hipp má skvělou i kosmetiku, nejen věci ze spíže.

V některém dalším díle mého kosmetického miniseriálu nazvaného "baby-beauty týden" se mrknu i na opalovací krém HiPP (a samozřejmě další jiné).

Zdraví dvě vymydlené a nakrémované holky od M. Míša a Mimie